עמוד:68

68 בְּדֶרֶךְ כְּלָל אֲנִי רוֹצָה לִהְיוֹת עִם חֲבֵרִים, אֲבָל כְּשֶאֲנִי קוֹרֵאת אֲנִי רוֹצָה לִהְיוֹת לְבַד . . . קְרָאתֶן אֶת הַסִיפּוּר עַל שְנֵי הַשְכֵנִים וְהַמֶלֶךְ ? בְּהַרְבֵּה סִיפּוּרִים הָרָעִים תָמִיד רָעִים, וְהַטוֹבִים תָמִיד טוֹבִים . אֲבָל בַּחַיִים זֶה לֹא כָּכָה . . . 17 . חִשְבוּ וְכִתְבוּ עַל עַצְמְכֶם : מָה אַתֶם אוֹהֲבִים לַעֲשׂוֹת ? הַאִם אַתֶם מִתְנַהֲגִים תָמִיד אוֹתוֹ דָבָר ( بنفس الطريقة ) ? מָתַי אַתֶם עוֹשִׂים דָבָר אֶחָד וּמָתַי דָבָר אַחֵר ? הִשְתַמְשוּ בַּבִּיטוּיִים וּבַמִילִים שֶלְמַדְתֶם עַד עַכְשָיו : • לִפְעָמִים . . . . בְּדֶרֶךְ כְּלָל . . . תָמִיד • יָכוֹל ל . . . רוֹצֶה ל . . . . אוֹהֵב ל . . . נָכוֹן, לִפְעָמִים אֲנִי נֶחְמָדָה וְעוֹזֶרֶת לְכוּלָם וְ לִפְעָמִים לֹא . . . נֶחְמָדָה ظريفة השיחה בין הבנות ממשיכה לְבַד وحدي את הרעיון שלא תמיד אנחנו מתנהגים אותו הדבר . בהמשך לשיחה התלמידים מוזמנים לכתוב פסקה על עצמם בעזרת השאלות המנחות והביטויים המוצעים . 68

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר