עמוד:44

44 18 . הִתְבּוֹנְנוּ בַּכְּרִיכוֹת . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת מָה מְשוּתָף לְכָל הַצִיוּרִים . أنعموا النظر في أغلفة الكتب . اكتبوا في دفاتركم ما هو المشترك لجميع الرسومات . בְּכָל הַכְּרִיכוֹת . . . 19 . לְפִי הַצִיוּרִים עַל הַכְּרִיכָה, עַל מָה לְדַעְתְכֶם מְסוּפָּר בַּסֵפֶר ? حسب الرسومات على الأغلفة، ما الذ ي يحكي عنه الكتاب حسب رأيكم؟ לְדַעְתִי בַּסֵפֶר מְסוּפָּר עַל . . . 20 . אֵיזֶה צִיוּר אַתֶם הֲכִי אוֹהֲבִים ? אֲנִי הֲכִי אוֹהֵב / אוֹהֶבֶת אֶת הַצִיוּר שֶל הַכְּרִיכָה בַּשָׂפָה . . . 21 . מִצְאוּ מִילָה מְשוּתֶפֶת בַּשֵמוֹת שֶל הַסְפָרִים . פעילות 18 כל הכריכות הן של הספר "סינדבאד", עוד ספר על מסעות בעולם, אבל כל כריכה בשפה אחרת . זה רמז לכך שהספר תורגם לשפות שונות, בדומה לספר על גוליבר . בכל שפה הכריכה נראית אחרת, אבל בכולן אפשר לראות שקורה משהו בים . פעילות 19 בעמוד הבא מופיע תקציר של הספר . כדאי שהתלמידים יגיעו אליו רק אחרי שבחנו את הכריכות בעצמם ושיערו על מה הספר . פעילות 21 השמות של הספרים אינם זהים בכל השפות, אבל בכולם מופיע השם "סינדבאד" . 44

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר