עמוד:8

א נ י פ תרתי את סעיף ד כ ך : חילקתי כ ל חבילת פ לס ט לי נ ה ל- 3 חלקים שווים . כ ל יל ד קיבל 1 מ כ ל חבילה, כ לו מ ר כ ל יל ד 3 4 חבילות פ לס ט לי נ ה בסך קיבל 3 ה כ ול . 4 = 3 : 4 3 • האם תוצאות התרגיל שקיבלו עדי ונויה שוות ? ד יון • מה ההבדל בין שתי דרכי הפתרון ? 4 . 4 ילדים רוצים לחלק 7 חבילות פלסטלינה שווה בשווה ביניהם . חלקו את חבילות הפלסטלינה, הקיפו את התרגיל המתאים, פתרו אותו וענו . = 7 : 4 = 4 : 7 עדי נויה א נ י פ תרתי כ ך : נ תתי חבילת פ לס ט לי נ ה אחת ל כ ל יל ד , ואת החבילה ש נ ותרה חילקתי ל- 3 חלקים שווים ו נ תתי חלק אח ד ל כ ל יל ד . כ ל יל ד קיבל 1 מ החבילה חבילת פ לס ט לי נ ה של מ ה ועו ד 3 1 1 חבילות ה מ חולקת, כ לו מ ר כ ל יל ד קיבל 3 פ לס ט לי נ ה . 1 1 = 3 : 4 3 כמה חבילות יקבל כל ילד ? השבר כמנת חילוק 8

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר