עמוד:15

מָ ה מְ ש וּ תָ ף ? אֵ י ךְ הָ יָ ה בַּ ח וֹ פֶ ש ? חֲ בֵ ר וֹ ת וַ חֲ בֵ רִ י ם מַ סָ ע וֹ ת בַּ סְ פָ רִ י ם 15 12 . הַפְּעָלִים בַּטַבְלָה מְסוּדָרִים בִּקְבוּצוֹת . הַעֲתִיקוּ אֶת הַטַבְלָה לַמַחְבֶּרֶת וְכִתְבוּ כָּל פּוֹעַל בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . الأفعال في الجدول مُرتّبة في مجموعات . انسخوا الجدول إلى دفاتركم، ثمّ اكتبوا كلّ فعل في المكان المناسب . יָשַבָ ַ דִיבֵּרִ ֵ רָצָהָ ָ טָסָ הַפְּעָלִים : אָמַר, שָר, שָׂחָה, שָאַל, שִׂיחֵק, קָם, נָפַל, טִייֵל, עָנָה, צָחַק, בָּא, רָאָה, לִימֵד, גָר, קָנָה, נִיגֵן 13 . מָה מְשוּתָף לַפְּעָלִים הַבָּאִים ? א . שָׂחִיתִי, דִיבַּרְתִי, יָשַנְתִי, גַרְתִי כָּל הַפְּעָלִים מַתְאִימִים ל אַתָה / הוּא / אֲנִי ב . לָמַדְתָ, רָצִיתָ, שַרְתָ, שִׂיחַקְתָָ כָּל הַפְּעָלִים מַתְאִימִים ל אַתָה / אַתְ / הוּא ג . עָנְתָה, טָסָה, טִייְלָה, רָאֲתָה כָּל הַפְּעָלִים מַתְאִימִים ל אַתְ / הִיא / אֲנִי שָרעָנָהשִׂיחֵקאָמַר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר