עמוד:91

= 100 : 3,700 20 . שלושה ילדים פותרים את התרגיל . דיון איך מספר משתנה כשמחלקים אותו ב- 10 ? ב- 100 ? ב- 1,000 ? = 1,000 : 23,000 = 10 : 900 = 100 : 2,800 עם המורה ב . פתרו בדרך הנוחה לכם . א . כתבו את תוצאת התרגיל למעלה . אני פותר משוואת כפל מתאימה : 3,700 = 100 × יחיאל אני חושב על הכרטיסים של המבנה העשרוני : אני מחשב מכמה כרטיסי 100 מקבלים 3,700 : מ- 10 כרטיסי 100 מקבלים ,1,000 מ- 30 כרטיסי 100 מקבלים ,3,000 מ- 7 כרטיסי 100 מקבלים ,700 ולכן מ- 37 כרטיסי 100 מקבלים 3,700 . איציק 100 0 אני חושב בכמה קפיצות של 100 מגיעים מ- 0 ל- 3,700 : ב- 10 קפיצות מגיעים ל- ,1,000 ב- 30 קפיצות מגיעים ל- 3,000 וב- 37 קפיצות מגיעים ל- 3,700 . שרוליק מה כפול 100 שווה 3,700 ? ב . אחד הגורמים הוא 10 , 100 או 1,000 - חזרה והעמקה 91

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר