עמוד:90

17 . בכל סעיף כתבו תרגיל ומספר המתאימים לתיאור . 19 . פתרו את תרגיל הכפל בכל סעיף והיעזרו בו כדי לפתור את תרגיל החילוק . מספרתרגילתיאור 15 מאות א 57 עשרות ב 40 עשרות ג 120 מאות ד 300 עשרות דוגמה 1,500 100 15 = 10 × 19 = 10 : 190 = 100 × 33 = 100 : 3,300 א ב 18 . מתחו קו מכל תיאור אל המספר המתאים לו . 630 מאות 630 עשרות 6,300 עשרות 63 מאות 63 אלפים 6,300 יחידות 63,0006,300 האם מצאתם שלושה תיאורים לכל מספר ? בדיקה ב . אחד הגורמים הוא 10 , 100 או 1,000 - חזרה והעמקה 90

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר