עמוד:85

7 . שלוש ילדות פותרות את התרגיל = 26 × 100 . ב . פתרו בדרך הנוחה לכם . עם המורה א . כתבו את תוצאת התרגיל למעלה . דיון איך מספר משתנה כשכופלים אותו ב- 10 ? ב- 100 ? ב- 1,000 ? בתרגילים מהסוג של אלה שבסעיף ב אין הכוונה להשתמש בפתרון כפל במאונך . אני חושבת על הכרטיסים של המבנה העשרוני : מ- 10 כרטיסי 100 מקבלים ,1,000 מ- 20 כרטיסי 100 מקבלים ,2,000 מ- 6 כרטיסי 100 מקבלים ,600 ולכן מ- 26 כרטיסי 100 מקבלים 2,600 . איילת בתיה אני משתמשת בבית המספרים . את התרגיל = 26 100 בונים מ- 26 מאות . עשרות אלפיםמאותעשרותיחידות אלפים לפני המרה : אחרי המרה : 026 006 0 2 אני חושבת לאיזה מספר מגיעים כשמתחילים מ- 0 וקופצים 26 קפיצות של 100 : ב- 10 קפיצות מגיעים ל- ,1,000 בעוד 10 קפיצות מגיעים ל- 2,000 ובעוד 6 קפיצות מגיעים ל- 2,600 . 0 גילה 100 = 1,000 × 15 = 36 × 10 = 100 × 42 ב . אחד הגורמים הוא 10 , 100 או 1,000 - חזרה והעמקה 85

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר