עמוד:ג56

בְּחוֹבֶרֶת זוֹ לָמַדְנוּ : כְּשֶׁאָנוּ בְּרִיאִים יֵשׁ לָנוּ חֵשֶׁק וּמֶרֶץ לַעֲשׂוֹת הַרְבֵּה דְּבָרִים . כְּדֵי לִהְיוֹת בְּרִיאִים : צָרִיךְ לַעֲשׂוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית נִמְרֶצֶת . צָרִיךְ לָנוּחַ וְלִישֹׁן בְּמִדָּה מַסְפֶּקֶת . צָרִיךְ לֶאֱכֹל מָזוֹן מְגֻוָּן . צָרִיךְ לִשְׁמֹר עַל נִקְיוֹן הַמָּזוֹן, נִקְיוֹן הַגּוּף וְעַל נִקְיוֹן הַסְּבִיבָה . כְּשֶׁאָנוּ חוֹלִים : חָשׁוּב לָנוּחַבַּבַּיִת . חָשׁוּב לִשְׁתּוֹת הַרְבֵּה מַיִם . לִפְעָמִים צָרִיךְגַּם לָלֶכֶת לָרוֹפֵא וְלִבְלֹעַתְּרוּפוֹת . פְּעֻלּוֹת שֶׁבִּצַּעְנוּ . . . עָרַכְנוּ תַּצְפִּיּוֹת, נִסּוּיִים וּמְדִידוֹת ; הֵפַקְנוּ מֵידָע מִתְּמוּנוֹת וּמִקִּטְעֵי מֵידָע ; אִרְגַּנּוּ מֵידָע בְּטַבְלָה ; הִסַּקְנוּ מַסְקָנוֹת . 56 אפשר להשתמש בהיגדי הסיכום לפעולות של הערכה : להכין פריטים של נכון / לא נכון, פריטי מומלץ לקרוא בקול את משפטי הסיכום של השלמת מילים, ציור תופעה וכדומה . ולבקש מהתלמידים להשלים בקול את מושגי המפתח .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר