עמוד:א59

3 . אֵילוּ אֵבְרֵי חוּשִׁים מִשְׁתַּתְּפִים בִּקְלִיטַת הַמֵּידָע בִּמְסִבַּת יוֹם הַהֻלֶּדֶת ? סַמְּנוּ V בַּמָּקוֹם הַמַּתְאִים בַּטַּבְלָה . אֵבְרֵי הַחוּשִׁים מָה בַּמְּסִבָּה ? כְּלֵי נְגִינָה עוּגָה בָּלוֹנִים זֵר פְּרָחִים מַתָּנָה : חֲתַלְתּוּל עִם פַּרְוָה 4 . הַקִּיפוּ בַּטַּבְלָה אֶת מָה שֶׁסִּמַּנְתֶּם בּוֹ הֲכִי הַרְבֵּה V . 5 . נָכוֹן אוֹ לֹא נָכוֹן : כָּל הַחוּשִׁים הִשְׁתַּתְּפוּ בַּמְּסִבָּה . נָכוֹן לֹא נָכוֹן א . רַק חוּשׁ הָרֵיחַ הִשְׁתַּתֵּף בַּמְּסִבָּה . נָכוֹן לֹא נָכוֹן ב . רַק חוּשׁ הַטַּעַם קָלַט מֵידָע עַל הָעוּגָה . נָכוֹן לֹא נָכוֹן ג . רַק חוּשׁ הָרְאִיָּה קָלַט אֶת כָּל סוּגֵי הַמֵּידָע . נָכוֹן לֹא נָכוֹן ד . 59 שאלות 3 - 5 יכולות לשמש כמשימות הערכה . מומלץ להזמין את התלמידים להכין ספר חושים אישי . הספר יכול לשמש אמצעי להערכת הלומדים ( ראו הנחיות בעמוד 42 במדריך למורה ) . בטבלה אפשר לסמן יותר מ - V אחד לגבי כל חפץ ( למשל כלי נגינה – גם חוש הראייה, גם חוש השמיעה גם חוש המגע ) .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר