עמוד:א58

מְשִׂימַת סִכּוּם : קוֹלְטִים מֵידָע מֵהַסְּבִיבָה בְּעֶזְרַת הַחוּשִׁים חוּשִׁים בְּגוּפֵנוּ הִכָּנְסוּ לַפְּעִילוּת הַמְּתֻקְשֶׁבֶת חוּשִׁים בְּגוּפֵנוּ . גִּרְרוּ אֶת שְׁמוֹת הַחוּשִׁים לְאֵיבְרֵי הַחוּשׁ הַמַּתְאִימִים . בִּמְסִבַּת יוֹם הַהֻלֶּדֶת שֶׁל אַיָּה הַשִּׂמְחָה רַבָּה . בְּכָל מָקוֹם רוֹאִים בָּלוֹנִים צִבְעוֹנִיִּים . שׁוֹמְעִים קוֹלוֹת צְחוֹק וּכְלֵי נְגִינָה . טוֹעֲמִים עוּגָה בְּצוּרָה שֶׁל טִירָה . עַל הָרֹאשׁ שֶׁל אַיָּה זֵר פְּרָחִים רֵיחָנִי . וְהַמַּתָּנָה . . . אֵיזוֹ הַפְתָּעָה . . . חֲתַלְתּוּל עִם פַּרְוָה כֹּה נְעִימָה לְמַגָּע . אֵילוּ חוּשִׁים מִשְׁתַּתְּפִים בִּקְלִיטַת הַמֵּידָע ? . 1 לְפִי מָה אַתֶּם יוֹדְעִים ? . 2 58 תת פרק זה מסכם את נושא החושים והוא נועד ליצור הבנה שבכל מצב שבו נמצא האדם הוא רואה מה שסביבו, שומע את הקולות, חש בעור גופו את טמפרטורת הסביבה, מריח ריחות וכדומה . הקליטה בעזרת איברי החוש מתרחשת בו זמנית ובמשולב . שאלות מטה קוגניטיביות . למורה : כתובת האתר לפעילות המתוקשבת : במבט חדש, סביבות למידה, כיתה א, משימות מתוקשבות, החושים שלנו https : / / mabat . tau . ac . il לפני ביצוע המשימה, חשוב להקריא את קטע המידע ולדון בתפקודו של כל חוש, כפי שמופיע בתאור מסיבת יום ההולדת .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר