עמוד:ב91

הֵעָזְרוּ בַּמֵּידָע שֶׁאִרְגַּנְתֶּם בִּשְׁלוֹשׁ הַכַּרְטִיסִיּוֹת וְהַשְׁלִימוּ : לְכָל הַצְּמָחִים יֵשׁ : , , , . הַצְּמָחִים שׁוֹנִים : בַּוּבַ . מַחְסַן מִלִּים : גֹּבַהּ פֶּרַח שֹׁרֶשׁ עָלִים צֶבַע גִּבְעוֹל מַסִּיקִים מַסְקָנוֹת אֵיזֶה אֵיבָר שֶׁל צֶמַח אֲנִי ? עָלִים פְּרָחִים שֹׁרֶשׁ גִּבְעוֹל אֲנִי נִמְצָא לָרֹב בָּאֲדָמָה אֲנִי מְחַבֵּר בֵּין הַשֹּׁרֶשׁ לִשְׁאַר הָאֵיבָרִים אָנוּ צוֹמְחִים עַל הַגִּבְעוֹל, לָרֹב יְרֻקִּים אָנוּ צוֹמְחִים עַל הַגִּבְעוֹל, לָרֹב צִבְעוֹנִיִּים 91 בחלק זה משווים בין הצמחים ומסיקים מסקנות . הסקת המסקנות היא מסוג הכללה ( מה משותף לכל הצמחים ) . לבניית ההכללה מומלץ להנחות את התלמידים לבדוק באופן שיטתי ( איבר אחר איבר ) האם הוא נמצא בכל הצמחים . רק לאחר הבדיקה יש להפנות אותם אל הפעילות בספר להשלמת המשפטים .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר