עמוד:ב90

מְשִׂימָה : מַשְׁוִים בֵּין צְמָחִים שֵׁם הַצֶּמַח : הַאִם יֵשׁ לוֹ שֹׁרֶשׁ ? כֵּן לֹא הַאִם יֵש לוֹ עָלִים ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ גִּבְעוֹל ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ פְּרָחִים ? כֵּן לֹא מַה צִבְעָם ? מַהוּ גֹּבַהּ הַצֶּמַח ? סֶנְטִימֶטְרִים . שֵׁם הַצֶּמַח : הַאִם יֵשׁ לוֹ שֹׁרֶשׁ ? כֵּן לֹא הַאִם יֵש לוֹ עָלִים ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ גִּבְעוֹל ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ פְּרָחִים ? כֵּן לֹא מַה צִבְעָם ? מַהוּ גֹּבַהּ הַצֶּמַח ? סֶנְטִימֶטְרִים . שֵׁם הַצֶּמַח : הַאִם יֵשׁ לוֹ שֹׁרֶשׁ ? כֵּן לֹא הַאִם יֵש לוֹ עָלִים ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ גִּבְעוֹל ? כֵּן לֹא הַאִם יֵשׁ לוֹ פְּרָחִים ? כֵּן לֹא מַה צִבְעָם ? מַהוּ גֹּבַהּ הַצֶּמַח ? סֶנְטִימֶטְרִים . אֵיבָר • שֹׁרֶשׁ • עָלִים • פֶּרַח • פְּרִי • זְרָעִים • לִנְבֹּט • לִגְדֹּל עִבְדוּ בְּזוּגוֹת . . 1 הִתְבּוֹנְנוּ בִּשְׁלוֹשָׁה צִמְחֵי בַּר שׁוֹנִים . . 2 מְאַרְגְנִים מֵידָע הַשְׁלִימוּ אֶת הַמֵּידָע . 3 בְּכַרְטִיסִיּוֹת הַצְּמָחִים : צִיּוּד : 90 מטרת הפעילות לערוך השוואה ולהכיר את איברי הצמח . אפשר להביא צמחי בר שאינם מוגנים ונפוצים בסביבה, כמו סביון, חרצית או חמציץ . המיומנות המופעלת היא אפיון הצמח וארגון מידע בכרטיס אפיון . כרטיסי האפיון ישמשו את התלמידים לתהליכי הסקת המסקנות על הדומה ועל השונה .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר