עמוד:ג27

בְּעֶזְרַת מָה אֶפְשָׁר לִרְאוֹת חַיְדַּקִּים וּנְגִיפִים ? . 2 מַגְדֶּלֶת מִקְרוֹסְקוֹפּ מִשְׁקָפַיִם מִשְׁקֶפֶת הַיּוֹדְעִים אַתֶּם שֶׁ . . . ? כַּיּוֹם יֵשׁ חִסּוּנִים נֶגֶד חֵלֶק מֵהַחַיְדַּקִּים וְהַנְּגִיפִים הַגּוֹרְמִים לְמַחֲלוֹת . חַיְדַּקִּים • נְגִיפִים • שַׁפַּעַת • מוֹעִילִים • גּוֹרְמֵי מַחֲלוֹת • מִקְרוֹסְקוֹפּ נוֹעַם : שָׁלוֹם, מְדַבֵּר נוֹעַם . אִמָּא : שָׁלוֹם נוֹעַם ! נוֹעַם : שָׁמַעְתִּי שֶׁאַיָּה חוֹלָה וַאֲנִי רוֹצֶה לְבַקֵּר אוֹתָהּ . אִמָּא : רַעְיוֹן יָפֶה, אַךְ אַתָּה עָלוּל לְהִדָּבֵק . אֲנִי מַצִּיעָה שֶׁתְּדַבֵּר עִם אַיָּה בַּטֶּלֶפוֹן . מָה נוֹעַם רוֹצֶה לַעֲשׂוֹת ? . 1 מָה דַּעְתְּכֶם עַל הַתְּשׁוּבָה שֶׁל אִמָּא ? . 2 מָה אַתֶּם מַצִּיעִים לְנוֹעַם לַעֲשׂוֹת ? . 3 27 מקרוסקופ מומלץ להזכיר לתלמידים את הביטוי "הגברת יכולת" . הכלים הטכנולוגיים מגבירים את יכולנו לבצע פעולות . מומלץ לבקש מהתלמידים לברר בבית אילו חיסונים הם עשו מיום הלידה שלהם ועד היום .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר