עמוד:א46

1 חֵלֶק ב : רֵיחוֹת בַּבַּקְבּוּק בְּבַקְבּוּק 1 רֵיחַ שֶׁל . אֵיזֶה אֵיבַר חוּשׁ עָזַר לָכֶם לְזַהוֹת רֵיחוֹת ? . 3 אֵיזֶה חוּשׁ עָזַר לָכֶם לְגַלּוֹת אֶת הָרֵיחוֹת ? . 4 אֵילוּ רֵיחוֹת נִיחוֹחַ הֵרַחְתֶּם ? . 1 אֵילוּ רֵיחוֹת לֹא נְעִימִים הֵרַחְתֶּם ? . 2 בְּבַקְבּוּק 2 רֵיחַ שֶׁל . בְּבַקְבּוּק 3 רֵיחַ שֶׁל . בְּבַקְבּוּק 4 רֵיחַ שֶׁל . 2 3 פִּתְחוּ אֶת הַבַּקְבּוּקִים וְהָרִיחוּ . . 1 מָה הֵרַחְתֶּם בְּכָל בַּקְבּוּק ? . 2 1234 4 בְּטִיחוּת : אֵין לָגַעַת בֶּחֳמָרִים וְלִטְעֹם אוֹתָם או לְהָרִיחַ לְלֹא הוֹרָאַת הַמּוֹרֶה אוֹ הַמּוֹרָה . קוֹלְטִים מֵידָע • טַּעַם • רְאִיָּה • שְּׁמִיעָה • רֵיחַ • מַּגָּע צִיּוּד : 46 יש להנחות את הילדים לציין את הריח בשמו, ולא כריח נעים או כריח לא נעים . אם אין בנמצא בקבוקונים אפשר להשתמש גם בצנצנות קטנות . במקרה זה אין חשיבות לגודל הצנצנת . לביצוע חלק ב יש להכין מראש בקבוקוני ריח שונים ( כגון : סבון, בושם, שמפו, קפה, שוקו, תבלינים ) . שימו לב, בניגוד לחוש הטעם, שיש לו טעמים מוגדרים ( כמו חמוץ, מלוח, מתוק, מר ) , לחוש הריח אין סוגי ריחות מוגדרים . הריח מוגדר על פי העצם שאותו מריחים ( ריח של שוקולד ) .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר