עמוד:א45

מְשִׂימָה : מָה קוֹלְטִים בְּעֶזְרַת חוּשׁ הָרֵיחַ ? שַׂקִּיּוֹת קְטַנּוֹת חֵלֶק א : אוֹסְפִים רֵיחוֹת בַּסְּבִיבָה צְאוּ לַחֲצַר בֵּית הַסֵּפֶר . . 1 אִסְפוּ דְּבָרִים בַּעֲלֵי רֵיחַ שׁוֹנֶה, לְמָשָׁל : עָלִים, פְּרָחִים וַאֲדָמָה . . 2 הָכִינוּ תַּעֲרוּכַת רֵיחוֹת . . 3 פֶּרֶק רְבִיעִי : חוּשׁ הָרֵיחַ הֲדָסנַעְנָהאֲדָמָה יַסְמִין צִיּוּד : 45 פרק זה עוסק בחוש הריח ובתפקודו . בעזרת חוש הריח אנו קולטים מידע על ריחות מסוגים שונים . הפרק מרחיב את משמעות המושג "להריח" למושג "לקלוט מידע" . חשוב להשתמש בשני המושגים הללו בסמיכות לצורך הבניית המשמעות . מטרת המשימה היא לפתח מודעות לשלל הריחות שבסביבה . בחלק א של הפעילות יוצאים לחצר ואוספים עצמים בריחות שונים ומכינים תערוכת ריחות . מומלץ לבקש מהתלמידים לחבר חידות לזיהוי העצמים בעלי הריחות ( של מי הריח ) .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר