עמוד:א38

בַּדִּים נְיָרוֹת לֶטֶשׁ מְשִׂימָה : מָה עוֹד קוֹלְטִים בְּעֶזְרַת חוּשׁ הַמַּגָּע ? אֵיזֶה אֵיבַר חוּשׁ עָזַר לָכֶם לִקְלֹט צוּרוֹת שֶׁל חֲפָצִים ? . 5 אֵיזֶה חוּשׁ עָזַר לָכֶם לְזַהוֹת אֶת הַצּוּרוֹת ? . 6 הִתְנַסּוּת רִאשׁוֹנָה לִפְנֵיכֶם בַּדִּים שׁוֹנִים . . 1 מַשְּׁשׁוּ כָּל בַּד בְּעֶזְרַת הָאֶצְבָּעוֹת . . 2 מָה חַשְׁתֶּם ? . 3 • מִרְקָם חָלָק • מִרְקָם מְחֻסְפָּס קוֹלְטִים מֵידָע צִיּוּד : • טַּעַם • רְאִיָּה • שְּׁמִיעָה • רֵיחַ • מַּגָּע 38 המשימה עוסקת בבדיקת מרקם של סוגי בדים ושל ניירות לטש . מומלץ לקיים את הפעילות כשהעיניים מכוסות במטפחת כדי לנטרל את חוש הראיה ולאפשר לחוש המגע להבחין במרקם של העצמים השונים . 2 סדרות זהות של ניירות לטש . בכל סדרה שלושה ניירות לטש בעלי חיספוס שונה ( דק בינוני עבה ) . מטרת המשימה היא להתוודע לתפקודו של העור – איבר חוש המגע בקליטת מידע על מרקם של חומרים .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר