עמוד:ג16

פְּעִילוּת גּוּפָנִית מְחַזֶּקֶת אֶת הַגּוּף אִם נַתְמִיד בִּפְעִילוּת גּוּפָנִית, הַגּוּף שֶׁלָּנוּ יִתְחַזֵּק . אֵיךְ נֵדַע שֶׁהַגּוּף מִתְחַזֵּק ? כַּאֲשֶׁר נוּכַל לִפְעֹל זְמַן רַב בְּלִי לְהִתְעַיֵּף . חָשׁוּב לִהְיוֹת פְּעִילִים בְּמַהֲלַךְ הַיּוֹם . חָשׁוּב לַעֲשׂוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית בְּכָל יוֹם . כַּאֲשֶׁר עוֹשִׂים פְּעִילוּת גּוּפָנִית, מִתְעַיְּפִים וְרוֹצִים לָנוּחַ . כַּאֲשֶׁר אֲנַחְנוּ נָחִים, הַגּוּף נִרְגַּע וְיֵשׁ לָנוּ כּוֹחַ וּמֶרֶץ לַפְּעִילוּת הַבָּאָה . פְּעִילוּת גּוּפָנִית • לְהַתְמִיד • הַגּוּף מִתְחַזֵּק • הַגּוּף נִרְגַּע • לָנוּחַ • כּוֹחַ וּמֶרֶץ אֲנַחְנוּ עוֹשִׂים כָּל מִינֵי פְּעִילֻיּוֹת גּוּפָנִיּוֹת בְּמַהֲלַךְ הַיּוֹם : הוֹלְכִים הֲלִיכָה מְהִירָה, עוֹלִים וְיוֹרְדִים בַּמַּדְרֵגוֹת, רָצִים וְעוֹד . פְּעִילוּת גּוּפָנִית שֶׁבָּהּ הַגּוּף מִתְאַמֵּץ חֲשׁוּבָה לַבְּרִיאוּת . בְּפֶרֶק זֶה לָמַדְנוּ 16 מומלץ לתכנן עם הילדים פינת פעילות גופנית . הביאו לפינה מכשירי התעמלות קטנים כגון : חבל קפיצה, גומי לחזוק הזרועות, קפיצים, כרית וסטיבולרית לאיזון ( פיתה ) עליה התלמידים יכולים לעמוד ולנסות להתייצב . מומלץ לתכנן עם הילדים גם פינה למנוחה ולהתרגעות . הילדים יוכלו להגיע אליה לאחר פעילות מאומצת או כדי להרגע . מומלץ להביא לפינה : כריות, שטיחונים, ספרי קריאה, מוזיקה מרגיעה ( עם אוזניות ) והצעות לפעילויות הפוגה .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר