עמוד:ג15

מִלּוֹן : כַּמָּה פְּעָמִים בְּדַקָּה עֲלִיתֶם וִירַדְתֶּם מֵהַמַדְרֵגָה בַּיּוֹם הָרִאשׁוֹן ? . 1 כַּמָּה פְּעָמִים בְּדַקָּה עֲלִיתֶם וִירַדְתֶּם מֵהַמַדְרֵגָה בַּיּוֹם הַשִּׁישִּׁי ? . 2 הַאִם מִסְפַּר הַפְּעָמִים בְּדַקָּה הִשְׁתַּנָּה בַּיּוֹם הַשִּׁשִּׁי ? . 3 יָרַד לֹא הִשְׁתַּנָּה עָלָה מָה אַתֶּם מַרְגִּישִׁים כְּשֶׁאַתֶּם עוֹשִׂים פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? . 4 כֵּיף עֵרָנוּת חֵשֶׁק לְהַמְשִׁיךְעֲיֵפוּת רַעֲנַנּוּת 5 . הַאִם הִרְגַּשְׁתֶּם שֶׁהַגּוּף שֶׁלָּכֶם הִתְחַזֵּק ? כֵּן לֹא 6 . אֵיךְ אֶפְשָׁר לָדַעַת שֶׁהַגּוּף שֶׁלָּנוּ הִתְחַזֵּק ? אָנוּ מִתְעַיְּפִים פָּחוֹת אָנוּ מִתְנַשְּׁפִים פָּחוֹת אָנוּ עוֹלִים וְיוֹרְדִים יוֹתֵר פְּעָמִים בְּדַקָּה הַאִם כֻּלָּם מַרְגִּישִׁים אוֹתוֹ הַדָּבָר אַחֲרֵי פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? . 1 מַדּוּעַ חָשׁוּב לַעֲשׂוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית שֶׁמַּתְאִימָה לָנוּ ? . 2 לְהַתְמִיד : לְהַמְשִׁיךְ לַעֲשׂוֹת מַשֶּׁהוּ כָּל הַזְּמַן . סִכּוּם : 15 עיסוק בפעילות גופנית בשגרה תורם לחיזוק הגוף ולבריאות . במשימה התלמידים עולים על מדרגה ויורדים ממנו במשך דקה . הם חוזרים על הפעולה בכל יום במשך שבוע ימים ובודקים את השינוי שחל בתוצאות . ניתן לבחור בפעילות גופנית אחרת, ובלבד שאפשר יהיה לכמת אותה ( למשל : כמה פעמים במשך דקה יכולים לקפוץ על חבל ) . תוצאה תוצאה מסקנה עובדה

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר