עמוד:ג13

4 . אַחֲרֵי פְּעִילוּת גּוּפָנִית, הִרְגַּשְׁנוּ : ( אֶפְשָׁר לְהַקִּיף יוֹתֵר מֵאֶחָד ) שֶׁאָנוּ מְזִיעִים שֶׁהַלֵּב פּוֹעֵם חָזָק שֶׁאָנוּ נוֹשְׁמִים מַהֵר 5 . אַחֲרֵי פְּעִילוּת גּוּפָנִית, הִרְגַּשְׁנוּ : כֵּיף סֵבֶל רֹגַע עֲיֵפוּת עֵרָנוּת מֶרֶץ 6 . אַחֲרֵי פְּעִילוּת גּוּפָנִית רָצִינוּ : לָנוּחַלְהַמְשִׁיךְלְהַפְסִיק לַעֲשׂוֹת זֹאת שׁוּב מָחָר 7 . פְּעִילוּת גּוּפָנִית גּוֹרֶמֶת לָנוּ : א . לְהַפְעִיל אֶת הַגּוּף ב . לְהִתְאַמֵּץ ג . לְהִתְעַיֵּף ד . לְהַרְגִּישׁ לֹא טוֹב הַאִם כֻּלָּם מַרְגִּישִׁים אוֹתוֹ הַדָּבָר אַחֲרֵי פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? . 1 מַדּוּעַ חָשׁוּב לַעֲשׂוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית שֶׁמַּתְאִימָה לָנוּ ? . 2 נָכוֹן לֹא נָכוֹן נָכוֹן לֹא נָכוֹן נָכוֹן לֹא נָכוֹן נָכוֹן לֹא נָכוֹן מַסְקָנוֹת : 13 התשובות לשאלות הללו הן סובייקטיביות . יש להדגיש את חשיבות התאמת הפעילות ליכולות או למגבלות הילדים . התשובות לשאלות 4 - 6 משקפות תוצאות / עובדות בעוד שהתשובות לשאלה 7 משקפות מסקנות . מומלץ להקריא לתלמידים את אפשרויות הבחירה של התשובות

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר