עמוד:ג11

מְשִׂימָה : מָה מַרְגִּישִׁים בְּעִקְבוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? קוֹפְצִים עַל שְׁתֵּי רַגְלַיִם 20 פְּעָמִים . . 1 נָחִים ( סוֹפְרִים יַחַד עַד 10 ) . קוֹפְצִים עַל שְׁתֵּי רַגְלַיִם 30 פְּעָמִים . . 2 נָחִים ( סוֹפְרִים יַחַד עַד 10 ) . קוֹפְצִים עַל שְׁתֵּי רַגְלַיִם 40 פְּעָמִים . . 3 נָחִים ( סוֹפְרִים יַחַד עַד 10 ) . 11 פעילות גופנית מלווה לעתים בתופעות גופניות שבהן חשים : הזעה, נשימה מואצת, פעימות לב מהירות מהרגיל . במשימה זו התלמידים מדווחים על התחושות ( רגשיות וגופניות ) שלהם בעקבות הפעילות גופנית שחוו, וכן על מחשבותיהם, על רגשותיהם ועל התנהגותם לאחריה . פעילות גופנית אינה רק מחזקת את הגוף, היא גם משפרת את ההרגשה . מומלץ לבצע את הפעילות מחוץ לכיתה

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר