עמוד:ג9

פֶּרֶק רִאשׁוֹן : לִהְיוֹת בִּתְנוּעָה וְגַם לָנוּחַ כְּדֵי לִהְיוֹת בְּרִיאִים צָרִיךְ לַעֲשׂוֹת פְּעִילוּת גּוּפָנִית וְגַם לָנוּחַ . מְשִׂימָה : פְּעִילוּת גּוּפָנִית בְּאֵיזוֹ תְּמוּנָה עוֹשִֹים פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים עוֹשִֹים לֹא עוֹשִֹים חֵלֶק א : מַהִי פְּעִילוּת גּוּפָנִית ? 9 הפרק עוסק בחשיבותן של הפעילות הגופנית , של המנוחה והשינה וזמן הפנאי לקידום הבריאות ואיכות החיים . מטרת המשימה היא להבנות משמעות ראשונית למושג פעילות גופנית ( פעילות פיזית שהגוף עושה, כמו הליכה, ריצה, עליית מדרגות, ספורט ) . בהמשך תורחב המשמעות באמצעות תגובות פיזיולוגיות של הגוף כתוצאה ממאמץ גופני ( כגון הזעה, עייפות ותחושת חום ) . עושים פעילות גופנית : קופצים בדלגית, עולים במדרגות, רצים לא עושים פעילות גופנית : קוראים ספר, משחקים במחשב, צופים בטלוויזיה

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר