עמוד:ג8

אַחֲרֵי שֶׁנִּלְמַד - נֵדַע . . . לְהַסְבִּיר מָה זֶה לִהְיוֹת בָּרִיא ; לְהַסְבִּיר כֵּיצַד פְּעִילוּת גּוּפָנִית וּמְנוּחָה תּוֹרְמוֹת לַבְּרִיאוּת ; לְהַסְבִּיר כֵּיצַד נִדְבָּקִים בְּמַחֲלוֹת וְכֵיצַד אֶפְשָׁר לְהִמָּנַע מֵהַדְבָּקָה ; לְהַסְבִּיר כֵּיצַד מִתְנַהֲגִים כְּשֶׁחוֹלִים ; לְהַסְבִּיר מַדּוּעַ חָשׁוּב לֶאֱכֹל מָזוֹן מְגֻוָּן וְלִשְׁתּוֹת מַיִם ; לְהַסְבִּיר מָה גּוֹרֵם לַמָּזוֹן לְהִתְקַלְקֵל וְכֵיצַד צָרִיךְ לִשְׁמֹר עָלָיו שֶׁלֹּא יִתְקַלְקֵל ; לְהַסְבִּיר כֵּיצַד שׁוֹמְרִים עַל נִקְיוֹן הַגּוּף, עַל הַמָּזוֹן וְעַל הַסְּבִיבָה . מֻשָּׂגִים שֶׁנִּלְמַד לִהְיוֹת בָּרִיא ; פְּעִילוּת גּוּפָנִית ; שֵׁנָה, מְנוּחָה, שְׁעוֹת פְּנַאי ; סוּגֵי מָזוֹן, מָזוֹן מְגֻוָּן ; חַיְדַּקִּים, נְגִיפִים, מַחֲלָה, תְּרוּפָה ; נִקָּיוֹן, לִכְלוּךְ . פְּעֻלּוֹת שֶׁנֵּדַע לַעֲשׂוֹת לְהָפִיק מֵידַע מִקִּטְעֵי מֵידָע וּמִתְּמוּנוֹת ; לַעֲרֹךְ תַּצְפִּיּוֹת, נִסּוּיִים וּמְדִידוֹת ; לְאַרְגֵּן מֵידָע בְּטַבְלָה ; לְהַסִּיק מַסְקָנוֹת ; לְהַצִּיג יֶדַע . 8 עמוד זה מיועד למורים ולהורים כדי שיהיו מודעים למטרות הלימודיות של חוברת זו .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר