עמוד:א20

אדום אדום אדום אדום אדום אדוםאדום צהוב צהובצהוב צהוב תכלת ירוקירוק תכלת צהוב סגול סגול צהובצהוב חוםחום חום חום חום כתוםכתום סגול כתוםכתום חֵלֶק ב - מַהוּ הַפִּתְרוֹן ? 1 . קַבְּלוּ מַגְדֶּלֶת . 2 . צִבְעוּ אֶת הַפַּרְפַּר לְפִי שְׁמוֹת הַצְּבָעִים שֶׁבַּצִּיּוּר . 3 . הַאִם הִצְלַחְתֶּם ? • כֵּן • בְּקוֹשִׁי • לֹא יֵשׁ לָנוּ פִּתְרוֹן : בְּעֶזְרַת הַמַּגְדֶּלֶת אֶפְשָׁר לִרְאוֹת בָּרוּר יוֹתֵר דְּבָרִים קְטַנִּים . בְּעָיָה • פִּתְרוֹן • מַגְדֶּלֶת • כְּלִי טֶכְנוֹלוֹגִי • מַגְבִּיר יְכֹלֶת אדום אדום אדום אדום אדום אדוםאדום צהובצהוב צהוב צהוב תכלתתכלת צהוב סגול סגול צהובצהוב חום כתוםכתום סגול כתוםכתום לִרְאוֹת טוֹב יוֹתֵר 20 בחלק ב התלמידים ייעזרו במגדלת כפתרון לבעיה . המגדלת היא כלי טכנולוגי שמגביר את יכולתנו לראות "דברים" קטנים .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר