עמוד:א9

1 . מִתְחוּ קַו בֵּין אֵיבַר חוּש לְבֵין שֵׁם הַחוּשׁ הַמַּתְאִים . 2 . מִתְחוּ קַו בֵּין אֵיבַר חוּש לְבֵין הַדָּבָר שֶׁחָשִׁים . חוּשׁ הַטַּעַם חוּשׁ הַמַּגָּע חוּשׁ הַשְּׁמִיעָה חוּשׁ הָרְאִיָּה חוּשׁ הָרֵיחַ חוּשׁ הָרְאִיָּה • חוּשׁ הַשְּׁמִיעָה • חוּשׁ הַטַּעַם • חוּשׁ הָרֵיחַ • חוּשׁ הַמַּגָּע מְשִׂימָה : הַחוּשִׁים וְאֵיבְרֵי הַחוּשִׁים שֵׁם הַחוּשׁ הַדָּבָר שֶׁחָשִׁיםאֵיבַר חוּש 9 תשובות : עיניים – הכול ; אוזניים – פעמון ; לשון – גלידה ; אף – פרח וגלידה ; עור – הכול . הפעילויות הבאות נועדו לחדד ולבסס את הקשר שבין המושגים איבר חוש ( למשל, עיניים ) לבין שם החוש ( למשל, חוש הראייה ) לבין התפקוד של החוש ( למשל, קליטת מראות ) . יש להניח שהילדים לא ידעו לקרוא את השמות של איברי החוש . חשוב להמליל את השמות ולקשר אותם לאיבר החוש המתאים .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר