עמוד:ב33

מְשִׂימָה : בּוֹדְקִים עָלִים בַּסְּתָו צְאוּ לֶחָצֵר . . 1 אִסְפוּ חֲמִשָּׁה עֲלֵי שַׁלֶּכֶת וַחֲמִשָּׁה עָלִים מֵעֵצִים יְרֻקֵּי עַד . . 2 הַצֶּבַע : צֶבַע יָרֹק צֶבַע צָהֹב צֶבַע חוּם מִדַּת הַיֹּבֶשׁ : לַח יָבֵשׁ יָבֵשׁ מְאוֹד מִדַּת הַהִתְפּוֹרְרוּת : אֵינוֹ מִתְפּוֹרֵר מִתְפּוֹרֵר מְעַט מִתְפּוֹרֵר בְּקַלּוּת הִתְבּוֹנְנוּ בַּעֲלֵי הַשַּׁלֶּכֶת וּבִדְקוּ אֶת : . 3 בַּמֶּה דּוֹמִים עֲלֵי הַשַּׁלֶּכֶת ? בּוֹדְקִים עֲלֵי שַׁלֶּכֶת צִיּוּד : 33 במשימה הבאה התלמידים יצאו לסיור בגינה סמוכה, יתבוננו בעצים ( בשלכת ובירוקי עד ) ויתרשמו מצבעי העלים . הם יאספו מהאדמה עלי שלכת, יקטפו גם עלים ירוקים ויערכו השוואה ביניהם ( עלים יבשים, חומים / צהובים, מתפוררים לעומת עלים לחים, ירוקים ואינם מתפוררים ) . מומלץ להקריא לתלמידים את אפשרויות הבחירה בשלבים 3 , 4 ו - 5 של הפעילות . עורכים השוואה

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר