עמוד:ב100

בְּפֶרֶק זֶה לָמַדְנוּ שֶׁבָּאָבִיב . . . יֵשׁ יָמִים קְרִירִים, יָמִים חַמִּים וִימֵי שָׁרָב ; הָרוּחַ חַלָּשָׁה עַד חֲזָקָה . יוֹרֵד מְעַט גֶּשֶׁם ; הַיָּמִים מִתְאָרְכִים וְהַלֵּילוֹת מִתְקַצְּרִים . אָנוּ פְּעִילִים יוֹתֵר שָׁעוֹת בְּמֶשֶׁךְ הַיּוֹם ; אָנוּ אוֹהֲבִים לְטַיֵּל בַּטֶּבַע . הַצְּמָחִים פּוֹרְחִים ; יֵשׁ צְמָחִים עֶשְׂבּוֹנִיִּים, שִׂיחִים וְעֵצִים ; בַּעֲלֵי חַיִּים רַבִּים פְּעִילִים : חֲרָקִים, זוֹחֲלִים, צִפּוֹרִים וְיוֹנְקִים ; הַצִּפּוֹרִים בּוֹנוֹת קֵן, מְטִילוֹת בּוֹ בֵּיצִים וּמְגַדְּלוֹת בּוֹ אֶת הַגּוֹזָלִים . 100 אפשר להשתמש בהיגדי הסיכום לפעולות של הערכה : להכין פריטים של נכון / לא נכון, פריטי של השלמת מילים, ציור תופעה וכדומה . כמשימת הערכה מוצע לבקש מהלומדים להכין את דף העונה ( בצילום, איור, ציור ובמלל ) עם מאפיינים שנלמדו או אחרים ששייכים לעונה . מומלץ להקריא בקול את המשפטים ולבקש מהתלמידים להשלים בקול את מושגי המפתח .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר