עמוד:ב22

טֶמְפֶּרָטוּרָה שֶׁמָּדַדְנוּ בַּסְּבִיבָה מְשִׂימָה : מוֹדְדִים אֶת הַטֶּמְפֶּרָטוּרָה מוֹדְדִים אֶת הַטֶּמְפֶּרָטוּרָה בִּמְקוֹמוֹת שׁוֹנִים בַּכִּתָּה וּבֶחָצֵר . . 1 מַמְתִּינִים חָמֵשׁ דַּקּוֹת בֵּין מְדִידָה לִמְדִידָה . . 2 מַשְׁלִימִים אֶת הַמֵּידָע בַּטַּבְלָה . . 3 מַעֲלוֹתבַּכִּתָּה לְיַד הַחַלּוֹן מַעֲלוֹתבַּכִּתָּה לְיַד הַדֶּלֶת מַעֲלוֹתבַּכִּתָּה מִתַּחַת לַשֻּׁלְחָן מַעֲלוֹתבֶּחָצֵר בַּצֵּל מַעֲלוֹתבֶּחָצֵר בַּשֶּׁמֶשׁ מְקוֹם הַמְּדִידָה הַטֶּמְפֶּרָטוּרָה צִיּוּד : 22 התלמידים מתנסים במדידת הטמפרטורה על פי ההוראות שבמשימה . חשוב שהתלמידים יקשרו בין הטמפרטורה הנמדדת במד הטמפרטורה לבין התחושה הסובייקטיבית של יום קר או חם . לאחר ביצוע המדידות עורכים דיון בתוצאות באמצעות השאלות בתבנית "שיח בכיתה" .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר