עמוד:ב17

יוֹצְאִים לֶחָצֵר עִם הַשַּׁבְשֶׁבֶת . הַחְזִיקוּ אֶת הַשַּׁבְשֶׁבֶת בְּיָד מוּרֶמֶת . . 1 הִתְבּוֹנְנוּ בִּתְנוּעַת הַשַּׁבְשֶׁבֶת . מָה אַתֶּם רוֹאִים ? . 2 הַאִם נוֹשֶׁבֶת רוּחַ אוֹ לֹא נוֹשֶׁבֶת רוּחַ ? . 3 הַאִם הָרוּחַ חֲזָקָה אוֹ חַלָּשָׁה ? . 4 מְשִׂימָה : מוֹדְדִים אֶת עָצְמַת הָרוּחַ אֵיךְ מָדַדְנוּ אֶת עָצְמַת הָרוּחַ ? . 1 מַדּוּעַעָדִיף לְהִשְׁתַּמֵּשׁ בְּשַׁבְשֶׁבֶת . 2 וְלֹא לְהִסְתַּמֵּךְ עַל הַחוּשִׁים ? מָה הַקֶּשֶׁר בֵּין סִיבוּב הַשַּׁבְשֶׁבֶת . 3 לְעָצְמַת הָרוּחַ ? מָה לָמַדְנוּ ? בְּעֶזְרַת מַד רוּחַ מוֹדְדִים אֶת עָצְמַת הָרוּחַ . • הַשַּׁבְשֶׁבֶת הִיא מַד רוּחַ . מַד רוּחַ מַגְבִּיר אֶת יְכָלְתֵּנוּ לָדַעַת מַהִי עָצְמַת הָרוּחַ . מַד רוּחַ הוּא כְּלִי טֶכְנוֹלוֹגִי . רוּחַ • עָצְמַת הָרוּחַ • שַׁבְשֶׁבֶת • מַד רוּח 17 לאחר בניית השבשבת, התלמידים מתנסים במדידת עצמת הרוח על פי ההוראות . לאחר ביצוע המדידות עורכים דיון בתוצאות באמצעות השאלות שבתבנית שיח . ככל שהשבשבת מסתובבת מהר, עצמת הרוח חזקה יותר .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר