עמוד:35

35 מיפוי פעילויות ומיומנויות הטבלה הבאה מציגה מיפוי פעילויות ומיומנויות בזיקה לתכנית הלימודים . פרק שני : חוש השמיעה תת ציוני דרךמיומנויותמשימות לימודיות פרק מדעי החיים וטכנולוגיה ע ד י מ ם י ט ל ו ק משימת חקר : מה קולטים בעזרת חוש השמיעה ? עמוד : 25 איסוף מידע באמצעות קליטת מידע מהסביבה •  תצפית והסקת מסקנות על ידי החושים : שמיעה, – שמירה על החושים אוזניים - הימנעות מחשיפה לרעש חשיבות קליטת המידע •  לתפקוד בני אדם - חשיבות הקול לקיומם של האדם ובעלי חיים . לדוגמה : התמצאות בסביבה משימת חקר : מזהים ומפיקים קולות, עמוד : 26 איסוף מידע באמצעות ניסוי והסקת מסקנות ה ב י ב ס ב ם י א צ מ ת מ משימת חקר ( משחק ) : מדוע חוש השמיעה חשוב לנו ? עמוד : 28 איסוף מידע חזותי והסקת מסקנות משימה אוריינית : קולטים הפקת מידע מטקסט חזותי, מידע ומגיבים, עמוד : 29 קשר בין רכיבים ר ת יו ב ו ט ע ו מ ש ל משימת חקר : כיצד נוכל לשמוע ברור את פעימות הלב ? עמוד : 30 איסוף מידע באמצעות תצפית השוואה והסקת מסקנות קליטת מידע מהסביבה •  על ידי החושים : - שמיעה הטכנולוגיה כמגבירה את •  יכולתו של האדם לדוגמה : להגברת יכולת התקשורת - רמקול, טלפון, אינטרנט . טכנולוגיה כנותנת מענה •  לצרכים או לפתרון בעיות לדוגמה : כדי לשמוע טוב יותר - מסכת, מכשיר שמיעה . משימת בנייה : מכינים מיומנות ביצוע מסכת, עמוד : 31 מילוי הוראות בנייה והרכבה משימת בנייה : מכינים טלפון, עמוד : 32 מיומנות ביצוע מילוי הוראות בנייה והרכבה משימה אוריינית : ללא מילים איסוף מידע באמצעות עמודים : 34 - 35 תצפית הפקת מידע מטקסט חזותי

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר