עמוד:119

119 בְשָּׁעָה יֵש 60 דַקּוֹת . ב . חֶלְקֵי שָּׁעָה א . כַּמָה דַקּוֹת יֵש בַחֲצִי שָּׁעָה ? דַקּוֹת . ב . כַּמָה דַקּוֹת יֵש בְרֶבַע שָּׁעָה ? דַקּוֹת . ג . כַּמָה דַקּוֹת יֵש בִשְׁעָתַּיִם ? דַקּוֹת . ד . כַּמָה דַקּוֹת יֵש בְשָּׁעָה וָּחֵצִי ? דַקּוֹת . 3 4 12 1 2 4 5 8 7 6 11 10 39 כַּמָה דַקּוֹת נִמְשַּךְ כָּל שִׁעוּר ? הַשְׁלִימוּ אֶת הַטַּבְלָה . הַשִׁעוּר הִסְתַּּיֵּם כַּמָה דַקּוֹת נִמְשַּךְ כָּל שִׁעוּר ? הַשִׁעוּר הִתְׁחִיל א| ב| מומלץ לבקש מהתלמידים להתבונן בשעון המצויר למעלה ולהסביר : כיצד רואים שבשעה יש שישים דקות ? דַקּוֹת דַקּוֹת 12 1 2 4 8 7 56 11 10 39 12 1 2 4 8 7 56 11 10 39 12 1 2 4 8 7 56 11 10 39 12 1 2 4 8 7 56 11 10 39 עם המורה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר