עמוד:75

75 2 רְאוּבֵּן הִנִיחַ מַרְאָה עַל הַקַּו הַמְּרֻסָק, לְיַד הָאַגָס הַמְּצֻיָּר כָּאן . • שַעֲרוּ : אֵּיזֶה מֵּהַצִּיוּרִים מַתְּאִים לְמָה שֶׁרָאָה רְאוּבֵּן ? ✓ . סַמְּנוּ לְיָּדוֹ א| ג| ב| ד| • בִּדְקוּ בְּעֶזְרַת מַרְאָה . הַדְגִישוּ אֶת קַו הַשִׁקּוּף בַּסְעִיף שֶׁיֵש בּוֹ שִׁקּוּף . א . שִׁקּוּף וְסִימֶטְרִיָּה ( חֲזָרָה וְהַעֲמָקָה ) אֶפְשָׁר לִבְדֹּק שִׁקּוּף גַם בְּעֶזְרַת מַרְאָה . חשוב להסב את תשומת לב התלמידים לכך שגם למקום הצורה המשתקפת במראה יש חשיבות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר