עמוד:52

52 ד . יְחִידוֹת שֶׁטַח שׁוֹנוֹת 5 6 מִדְדוּ אֶת הֶקֵּף הַמְּשֻׁׁלָּשׁ הַיָרֹק . הֶקֵּף הַמְּשֻׁׁלָּשׁ : ס"מ ס"מ מ " ס ס " מ • לחישוב ההיקף אפשר להיעזר בצלעות המשולש הירוק ואפשר להשתמש במדידה בסרגל . • בפעילות 6 מומלץ לדון על כך שלשני המצולעים, המרובע והמחומש, יש אותו שטח, ואולם ההיקפים שלהם שונים . א . • מַהוּ שֶׁטַח הַמְּצֻלָּע הַזֶּה ? מְשֻׁׁלָּשִׁים יְרֻקִּים • אֵיךְ אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְאָרְכֵי הַצְלָעוֹת שֶׁל הַמְּשֻׁׁלָּשׁ הַיָרֹק כְּדֵי לְחַשֵב אֶת הֶקֵּף הַמְּרֻבָע ? הֶ קֵּף הַמְּצֻלָּע : ס"מ ב . • מַהוּ שֶׁטַח הַמְּצֻלָּע הַזֶּה ? מְשֻׁׁלָּשִׁים יְרֻקִּים • מַהוּ הֶקֵּף הַמְּצֻלָּע ? ס"מ 3 ס " מ "מ ס 4 עם המורה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר