עמוד:32

32 א . מְדִידַת אֹרֶךְ מִדְדוּ בְסַרְגֵל וַעֲנוּ . 3 א . מַהוּ הָרֹחַב שֶׁל חוֹבֶרֶת הַמָּתֵמָטִיקָה שֶׁלָּכֶם ? ס"מ ב . מַהוּ הָאֹרֶךְ שֶׁל חוֹבֶרֶת הַמָּתֵמָטִיקָה שֶׁלָּכֶם ? ס"מ ג . מַהוּ אֹרֶךְ הַנַּעַל שֶׁלָּכֶם ? ס"מ ד . מַהוּ הָאֹרֶךְ שֶׁל רֶגֶל הַכִּסֵּא שֶׁלָּכֶם ? ס"מ מַהוּ הָאֹרֶךְ שֶׁל כָּל אַחַת מֵהָרַגְלַיִּם הָאֲחֵרוֹת שֶׁלּוֹ ? ס"מ ה . מַהוּ הָאֹרֶךְ שֶׁל שֻׁׁלְחַן הַכִּתָּה שֶׁלָּכֶם ? ס"מ הַאִם הָאֹרֶךְ שֶׁל שֻׁׁלְחַן הַכִּתָּה שֶׁלָּכֶם גָדוֹל מִ - 100 ס"מ ? דִּיּוּן : 100 ס"מ = 1 מֶטֶר ךְ רֶ אֹ רֹחַב בפעילויות שבעמוד זה התלמידים מודדים אורכים של דברים מהסביבה . סביר שיתקבלו במדידה מספרים שאינם סנטימטרים שלמים . אפשר לקבל כל תשובה מקורבת של התלמידים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר