עמוד:26

26 2 ו . חִידוֹת גּוּפִים במדריך למורה תמצאו הצעות לפעילויות הקשורות לתערוכת תמונות . מְשִֹימָה לַבַּיִת 4 א . צַלְּמוּ בִּנְיָּנִים, מִבְנִים אוֹ דְּבָרִים אֲחֵרִים הַמַּזְכִּירִים לָכֶם אֶת הַגּוּפִים שֶׁעֲלֵיהֶם לְמַדְתֶּׁם . ב . הָכִינוּ אֶת הַתְּמוּנוֹת שֶׁצִּלַּמְתֶּׁם לְתַּעֲרוּכָה בַּכִּתָּּׁה . א . אֲנִי גּוּף לְלֹא פֵּאוֹת . מִי אֲנִי ? הַאִם יֵש לִי קָדְקוֹדִים ? כַּמָּה ? הַאִם יֵש לִי צְלָעוֹת ? כַּמָּה ? הִתְבּוֹנְנוּ שוּב בַּצִּיּוּר שֶׁבְּעַמּוּדִים 6 - 7 וְכִתְבוּ בַּמַּחְבֶּרֶת סִפּוּר עַל הַצִּיּוּר . 3 ב . גַּם אֲנִי גּוּף לְלֹא פֵּאוֹת, שוֹנֶה מֵחֲבֵרִי . מִי אֲנִי ? הַאִם יֵש לִי קָדְקוֹדִים ? כַּמָּה ? הַאִם יֵש לִי צְלָעוֹת ? כַּמָּה ? ג . הַאִם יֵש בָּאֹסֶף עוֹד גּוּפִים לְלֹא פֵּאוֹת ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר