עמוד:96

96 3 א . שִׁקוּף הַנִיחוּ אֶת הַמַרְאָה בִּמְקוֹמוֹת שׁוֹנִים עַל כָּל תְמוּנָה וּתְקַבְּלוּ תְמוּנוֹת חֲדָשׁוֹת . ערכו דיון בכיתה על כל סעיף בפעילות 3 : סעיף א - כמה ילדים אפשר לראות בעזרת המראה ? האם אפשר לראות 6 ילדים ? כמה ילדים לכל הפחות ? האם אפשר לראות ילד שמחזיק שני דגלים ירוקים ? שני דליים ? שני דגלים כתומים ? האם אפשר לראות ילדים שעומדים הפוך ? סעיף ב - היכן תניחו את המראה כדי לראות ציור שלם ? מה יהיה מצויר בו ? סעיף ג - מה קורה לעלה כאשר שמים את המראה על העורק הראשי שלו ? סעיף ד - אילו חרקים אפשר לראות ? סעיף ה - על כל כרית של הספה יכול לשבת אדם אחד . הַגדילו והַקטינו את אורך הספה בעזרת המראה . מהו מספר האנשים הגדול ביותר שיכול לשבת עליה ? מהו מספר האנשים הקטן ביותר ? סעיף ו - האם אפשר לשים את המראה כך שהילד יעמוד או יֵשב בפישוק ? האם אפשר לשים את המראה כך שנראה שני ילדים שראשיהם צמודים זה לזה ? ב|א| ד|ג| ו|ה|

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר