עמוד:95

95 א . שִׁקוּף א . הָרִימוּ כַּף יָד אַחַת וַעֲשׂוּ תְנוּעָה כָּלְשֶׁהִי בָּאֶצְבָּעוֹת . 2 לְאַחַר מִכֵּן הָרִימוּ אֶת כַּף הַיָד הָאַחֶרֶת וְנַסוּ לַעֲשׂוֹת אֶת אוֹתָה הַתְנוּעָה . דֻגְמָה : ב . מִצְאוּ בְּ דַף מַדְבֵּקוֹת 2 ( מִסוֹף הַחוֹבֶרֶת ) זוּגוֹת שֶׁל יָדַיִם ( יְמָנִית וּשְׂמָאלִית ) שֶׁעוֹשׂוֹת אֶת אוֹתָה הַתְנוּעָה, וְהַדְבִּיקוּ כָּאן . ג . הַנִיחוּ אֶת הַמַרְאָה בֵּין כָּל זוּג שֶׁל כַּפּוֹת יָדַיִם שֶׁהִדְבַּקְתֶם . מָה רְאִיתֶם ? בְּכָל זוּג - כָּל אַחַת מִכַּפּוֹת הַיָדַיִם הִיא כְּמוֹ הִשְׁתַקְפוּת שֶׁל כַּף הַיָד הָאַחֶרֶת בַּמַרְאָה . • בדף המדבקות יש מדבקות מיותרות המשמשות מסיחים . • אפשר להציע לתלמידים לבצע בכפות הידיים שלהם את התנועות המצוירות על המדבקות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר