עמוד:110

110 דֻגְמָה א| ג| ה| ב| ד| ו| הֵיכָן תַנִיחוּ אֶת הַמַרְאָה עַל כָּל צִיוּר כָּךְ שֶׁהַצִיוּר לֹא יִשְׁתַנֶה ? 16 סַמְנוּ אֶת הַקַו שֶׁעָלָיו הִנַחְתֶם אֶת הַמַרְאָה . זֶה הַצִיוּר : פעילות זו מכינה את התלמידים לנושא הסימטרייה . כאן לא משנה הכיוון שבו מביטים במראה . אִם מַנִיחִים אֶת הַמַרְאָה עַל הַקַו הַמְסֻמָן, מִתְקַבֵּל בְּדִיוּק מָה שֶׁמְצֻיָר . א . שִׁקוּף

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר