עמוד:36

36 15 16 • אֵילוּ שְׁעוֹנִים קְצָרִים מִדַי בִּשְׁבִילְכֶם ? הַקִיפוּ . ( אַתֶם יְכוֹלִים לִמְדֹד אֶת הֶקֵף הַיָד שֶׁלָכֶם בְּחוּט אוֹ בִּרְצוּעַת נְיָר . ) אֵיזוֹ נַעַל קְטַנָה מִדַי בִּשְׁבִילְכֶם ? הַקִיפוּ . א אֹרֶךְ הַסֻלְיָה 12 ס"מ . ב אֹרֶךְ הַסֻלְיָה 15 ס"מ . ג אֹרֶךְ הַסֻלְיָה 20 ס"מ . בפעילות 15 יש למדוד כל שעון מקצה אחד של הרצועה ועד לקצה האחר, כולל לוח המחוגים . בפעילות 16 התלמידים נדרשים למדוד את סוליית הנעל שלהם בסרגל הסנטימטרים ולהשוות לאורכים הנתונים . 0 3 : 0 1 0 3 : 0 1 0 3 : 0 1 ב ג א ס"מ ס"מ ס"מ ד . מְדִידָה בְּסַרְגֵל סֶנְטִימֶטְרִים • מִדְדוּ אֶת אָרְכֵי הַשְׁעוֹנִים הָאֵלֶה וְרִשְׁמוּ .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר