עמוד:10

10 נ ח ג צ שׁ קך שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ שׁ ת ת ת ת ת ת ו ר ר צ ת ת ס ת ל ל ע ל ל ל ל ס ע ע ס ס מ ס א ק ב א פ פ פ ג ב ג ב ב ו י י ט שׁ ט ט ט ח נ נ נ נ י 2 3 1 ש למורה הכרת האות שׁ מבקשים מהילדים למצוא את האות שׁ החלולה בסוף החוברת ולצבוע אותה . אומרים לילדים את המילים שבציורים מתחת לאות : שוקו, שוטר, שש . פעילות 1 - אומרים לילדים את שם האות . אחר כך אומרים להם להקיף ציורים ששומעים בהם שׁ בהתחלת המילה או פעילות 2 - אומרים לילדים ) או מבקשים מהם להגיד ( את המילים שבציורים . בסופה ) במילה שמש יש שׁ בהתחלה ו - שׁ בסוף ( . פעילות 3 - אומרים לילדים לצבוע שטחים שיש בהם האות שׁ . מתקבל . שולחן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר