עמוד:16

12 ץ ץ . . . . . . . . . . הכרת האות ץ ) צ סופית ( פעילות 1 - אומרים לילדים את שם האות . אומרים לילדים את המילים שבציורים מתחת לאות : מיץ, עץ, מוצץ . מבקשים מהילדים למצוא את האות ץ החלולה בסוף החוברת ולצבוע אותה . לב – העציץ מתאים לשתי עמודות ; כדאי לדבר עם הילדים על כך שבמילה עציץ יש צ באמצע ו - ץ . אחר כך אומרים לילדים להדביק כל ציור במקום המתאים לפי מקום ה - צ במילה – בהתחלה, באמצע, בסוף . לתשומת פעילות 2 - אומרים לילדים למצוא את הציורים המתאימים בדף המדבקות . אומרים עם הילדים את המילים שבמדבקות . למורה . . . . . צ . . . . . צ . . . . . . . . . . 16

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר