עמוד:25

משחק רביעיות לתרגול מילות היחס על, ליד . היחס על או ליד . למשל : כובע על הכיסא, כובע ליד התיק, 1 . מבקשים מהילדים להגיד מה יש בכרטיסים בעזרת מילות הכנה למשחק על השולחן . אם משחקים בזוגות גוזרים רק מחוברת אחת . 2 . אומרים לילדים לגזור את הכרטיסים ולשים אותם הפוכים כובע על השולחן, כובע ליד המטרייה, וכו' . . 3 אומרים לילדים לחלק 3 כרטיסים לכל אחד . החבר נותן לו את מה שהוא מבקש . אם אין לחבר – הוא בתחתית כל כרטיס ( , למשל : יש לך כפפות על השולחן ? הציורים שחסרים לו להשלמת רביעייה ) מצוירים בקטן מהקופה . אם לחבר יש – הילד השואל ממשיך לשאול לגבי 2 . אם לחבר אין כרטיס מתאים – הילד השואל לוקח כרטיס רביעייה, לפי הציור שבראש הכרטיס . למשל : יש לך כפפות ? 1 . כל ילד שואל את חברו אם יש לו כרטיס שישלים לו המשחק לוקח כרטיס מהקופה . . 3 מנצח מי שיש לו יותר רביעיות . למורה 25

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר