עמוד:14

ב פעילות 26 יש בעיות שמיישמים בהן את הרעיון של חילוק עם שארית במדידת אורכים של מסלולי ריצה. הבעיות בפעילות הזאת הן רב שלביות. לדוגמה, ב סעיף א כדי לחשב כמה פעמים השלימה סאנה את המסלול, פותרים את התרגיל (שארית )200 11 = 800 : ,000 9 . את אורכו של כל חלק במסלול מוצאים בעזרת תרגיל החילוק 100 = 8 : .800 .26 סביב הפארק יש מסלול ריצה באורך 800 מטר, והוא מחולק ל 8 חלקים שווים. א סנא רצה 9 ק"מ בדיוק. 11 > כמה פעמים השלימה סנא את המסלול כולו? ( שארית )200 11 = 800 : ,000 9 תרגיל: > סמנו על המסלול את המקום שסיימה בו סנא את הריצה. התחלה מושית הבלשית עמוד 25 – ראו פירוט בסוף המדריך (עמודים -95 (100 ג ז ר, איך את פ ותרת את התרגיל ה ז ה? = 30 : ,400 26 א נ י מפ לגת את ,400 26 ל מ ס פ רים שא נ י יו ד עת ש מ תחלקים ב .30 14 ב. כפל וחילוק

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר