עמוד:127

ג. גובה של משולש 5 א. בכל משולש בחרו צלע כרצונכם והדגישו אותה בצבע. המשיכו אותה בקו מרוסק לשני הצדדים. הדגישו באותו הצבע את הקדקוד שמולה. ב. בכל משולש סרטטו קטע לפי הדרישות האלה (היעזרו בסרגל הגובה): •הקטע מאונך לצלע המודגשת או להמשכה. •קצהו האחד של הקטע בקדקוד המודגש. •קצהו האחר של הקטע על הצלע המודגשת או על המשכה. דיון •השוו את הסרטוט שלכם לסרטוט של חבריכם. •האם כולם קיבלו אותו סרטוט! •האם ייתכן שבאותו משולש יהיו קטעים שונים המקיימים את הדרישות! ג. סרטטו בכל משולש את כל הקטעים המתאימים לדרישות. (בכל פעם יש לבחור צלע אחרת של המשולש שתשמש רצפה.) כמה קטעים כאלה אפשר לסרטט בכל משולש! כל אחד מהקטעים שסרטטתם בסעיפים 4 ו-5 נקרא גובה של המשולש. דיון מהו גובה של משולש! (תארו במילים שלכם.)

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר