עמוד:21

ג. זוויות במצולעים 5 נזכיר1:משולש ישר-זווית1הוא1משולש1שיש1בו1זווית1אחת1ישרה. 1111111111)שתי1הזוויות1האחרות1שלו1חדות.( א. סרטטו ארבעה משולשים ישרי-זווית שונים. ב. סמנו את הזווית הישרה בכל אחד מהמשולשים שסרטטתם. 6 נזכיר1:משולש קהה-זווית1הוא1משולש1שיש1בו1זווית1אחת1קהה. 1111111111)שתי1הזוויות1האחרות1שלו1חדות.( א. סרטטו ארבעה משולשים קהי-זווית שונים. ב. סמנו את הזווית הקהה בכל אחד מהמשולשים שסרטטתם. נזכיר1:משולש חד-זוויות1הוא1משולש1שכל1שלוש1הזוויות1שלו1חדות. א. סרטטו שלושה משולשים חדי-זוויות שונים. ב. בדקו: האם בכל אחד מהמשולשים שסרטטתם שלוש הזוויות חדות! למורה: • רצוי להדגיש: כדי לקבוע שמשולש הוא ישר-זווית - צריך למצוא בו זווית אחת ישרהª כדי לקבוע שמשולש הוא קהה-זווית - צריך למצוא בו זווית אחת קההª ואולם כדי לקבוע שמשולש הוא חד-זוויות - צריך לוודא שכל שלוש הזוויות חדות. • כדאי להמליץ להתחיל את הסרטוט מן הזווית המיוחדת, למשל: אם רוצים לסרטט משולש קהה-זווית - כדאי לסרטט זווית קהה ולהשלים את המשולש.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר