עמוד:183

קוראים עלילון המילים החדשות והמבנה הלשוני החדש : חרוזים , נסיך , מפחיד , דרקון , רחוק , ירח ; מספרת סיפור . לפני הקריאה : את המילה " סיפור " כדאי להמחיש בעזרת ספר ולהשתמש בה בשניים - שלושה משפטים ( אני קוראת סיפור , אני אוהבת לקרוא סיפור , וכו ' ) . אפשר לערוך הצבעה בכיתה ולברר כמה אוהבים לקרוא סיפור , כמה אוהבים לשמוע סיפור , וכמה לא אוהבים סיפורים ( או כמה אוהבים סיפור מצחיק וכמה סיפור מפחיד ) . חשוב להפנות שאלות כאלה גם לילדים יחידים ולהקפיד שיענו במשפט שלם . קוראים את העלילון בשלבים המתוארים לקריאת העלילון הראשון במדריך זה . אחרי הקריאה : מזמינים ילדים לקריאת העלילון בתפקידים . אפשר גם לבקש ילד לספר את ה " סיפור " של העלילון , מה קורה בו . כדאי להציג את הבלון הריק בסוף העלילון ולבקש לחשוב מה יכול להיות בו , ולהגיד שבהמשך ישלימו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר