|
עמוד:186
חזרה : לי , לך , לך , לו , לה והגופים אני , את , אתה , הוא , היא הילדים הכירו את לי , לך , לך ביחידה על דירה , 1 גם כחלק מהמבנה " איך קוראים לך / לך " . כאן , תוך כדי חזרה לנושא העלילון , הם מכירים גם את לו ו - לה , בהקשר של המבנה " אני מספרת לו / לה " . המשפטים בראש העמוד מצביעים על הקשר בין שמות הגוף לנטייה של " ל " . כדאי להפנות את תשומת לב הילדים למילים הצבועות בכל משפט . פעילות – 1 כדי להשלים את המשפטים הילדים צריכים להיעזר בציורים ולהבין את הסיטואציה המתוארת בהם . אפשר לבקש מאחד הילדים להגיד את המשפט השלם ומהילד השני לענות לו משהו מתאים . למשל : אחד שואל - איפה רמי ? אני רוצה לספר לו סיפור . והשני עונה – רמי מתחת לשמיכה . או : אחד שואל : אתה יכול לצייר לי פרה ? והשני עונה – עכשיו אין לי זמן , או – אני לא יודעת לצייר פרה .
|
|