עמוד:138

פעילות - 3 הפעילות מחזירה את הילדים לעדי , מסיפור העלילון , ומרחיבה את ההיכרות איתו . עדי מספר על המשפחה שלו , ונעזר בצירופים שלמדנו ( בלי מילת השאלה " איך " ) - קוראים לו / לה . הצעות לתרגול : הטקסט מוסיף פרטים על המשפחה של עדי . לפני שממשיכים אפשר לאסוף בשיחה בכיתה את כל הפרטים שנמסרו ביחידה זו על עדי ; שואלים : איך קוראים לאימא של עדי ? איך קוראים לאבא של עדי ? וכו ' . מזמינים ילדים ללוח לכתוב את התשובות . מבקשים מהילדים להכין שני שלטים : " אני יודע / ת ו " אני לא יודע / ת " . שואלים שאלות על משפחתו של עדי ומוסיפים גם שאלות שאין עליהן תשובה בספר . הילדים מרימים את השלט מתאים אחרי כל שאלה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר