עמוד:76

פעילות - 3 מלמדים את המילים " כן " ו " לא " ומפנים את הילדים לתרגום לערבית . לאחר שהתבוננו באיור בעמוד 57 והכירו את אמיר ודינה , הילדים קוראים את השאלות ומסמנים תשובות " כן " או " לא" בעמודה המתאימה . אוצר מילים פינת " עברית - ערבית " : קוראים יחד את הדיאלוג בין אמיר למורה . הילדים מתרגמים את השאלה הראשונה לערבית , ועומדים על הדמיון בין המילים העבריות והערביות ( באמירה בקול ) . ממשיכים בדרך זו לשורות הבאות . כדאי לסמן את המילים שיש ביניהן דמיון רב , ואת המילים שאינן דומות כלל ולהתרשם מהקרבה בין שתי השפות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר