עמוד:38

חזרה על האותיות שנלמדו עד עכשיו : א - מ זמן משחק , דיבור ועוד מדביקים על הלוח תמונות של גמל , זיתים , כלב , טבח , בננה , חלב ושל מילים נוספות שהילדים מכירים . מחלקים את הכיתה ל - 2 קבוצות ומפנים אליהן לסירוגין חידות כמו אלה : * אני חיה , יש לי ארבע רגליים , אנשים רוכבים עליי . השם שלי מתחיל ב - ג ונגמר ב - ל . מי אני ? ( גמל ) * שותים אותי . אני לבן ואני במקרר . השם שלי מתחיל ב - ח ונגמר ב - ב . מי אני ? ( חלב ) * אני פרי . אוכלים אותי . הצבע שלי צהוב ושחור . השם שלי מתחיל ב - ב ונגמר ב - ה . מי אני ? ( בננה ) * אני מכין אוכל לאנשים . יש לי כובע לבן . השם של המקצוע שלי מתחיל ב - ט ונגמר ב - ח . מי אני ? ( טבח ) מי שעונה נכון מסיר מהלוח את הציור המתאים , וקבוצתו מקבלת נקודה . מנצחת הקבוצה שצברה יותר נקודות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר