עמוד:31

מבקשים מהתלמידים להמציא שאלות דומות בעצמם ולהציגן לכיתה . בפעילויות 34 ו - 37 מפנים את התלמידים לעבוד במחברת . מומלץ מאוד לא לוותר על החלק הזה בפעילויות משתי סיבות : ראשית , חשוב לתרגל מיומנויות של ארגון דף וכתיבה במשבצות ולא בתוך מסגרת . שנית , הצורך למצוא אפשרויות נוספות לאותה משימה מחזק את תובנת המספרים ומפתח גמישות מחשבתית ויצירתיות בקרב התלמידים . בפעילות 39 כדאי לוודא שהתלמידים מבינים איך לקרוא את הדיאגרמה . בפרט כדאי לדון במספר המתאים לכל שנת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר